مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 08:502020-10-13اقتصادي

اجمالی|توزیع 1300 بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند استان مرکزی


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از توزیع بیش از یک هزار و 300 بسته کیف و سایر نوشت افزار در آستانه شروع سال تحصیلی 99 بین دانش آموزان نیازمند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک واحدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن دهه وقف اظهار کرد: در طرح پیوند آسمانی که از محل درآمد موقوفاتی که برای ازدواج جمع آوری می شود 36 سری جهیزیه به ارزش 4 میلیارد و 900 میلیون ریال برای ازدواج جوانان تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود که البته بخشی از آن توزیع شده است.

وی افزود: در طرح دست های مهربانی که هدف آن رسیدگی به ایتام و محرومین است به بیش از هزار نفر از ایتام و مستمندان حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: در طرح مهر تحصیلی که هدف از آن کمک به نیازمندان و دانش آموزان کم بضاعت است که امسال از درآمد موقوفات بیش از یک هزار و 300 بسته کیف و سایر نوشت افزار به ارزش یک میلیارد و 450 میلیون ریال در آستانه شروع سال تحصیلی 99 بین دانش آموزان نیازمند که از طرف موسسات خیریه شناسایی شدند توزیع شد.

واحدی بیان کرد: در طرح مهر تندرستی که هدف از آن درمان نیازمندان است که تا به حال به بیش از 500 بیمار یک میلیارد و 200 میلیون ریال مساعدت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی|توزیع 1300 بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند استان مرکزی

اجمالی|توزیع 1300 بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند استان مرکزی